Thursday, 3 January 2013

Tahun Baru Sudah 2013!!

Hai semua, dalam tak sedar dah tiga (3) hari dah masuk ke tahun baru 2013. Serius tak perasan dah masuk tahun baru. Start 17haribulan Disember, aku dah mula start praktikal. Alhamdulillah, lepas juga aku untuk menjalani Latihan Industri untuk semester terakhir ni walaupun pointer tak memuaskan. Apa-apa pun aku bersyukur kepada-Nya. Apa ya azam aku untuk tahun ni?? Selamat Tahun Baru 2013 semua...


  • Lesen kereta (walaupun tak berapa mahir)
  • Ambil MUET (ada rezeki sambung DEGREE)
  • Simpan duit (untuk masa depan taw)
  • Tamat pengajian (done for Diploma)
  • Merajuk (tak nak jadi orang yang kuat merajuk)
  • Kuat Semangat (nak jadi orang yang kuat semangat)
  • Rajin (sentiasa rajin)
  • Ada banyak lagilah..........tak terfikir lagi.

7 comments:

  1. happy new year . hehe .

    kenapa nak kuat merajuk ? :p
    tertanya tanya . ehehhe

    ReplyDelete
  2. slmt thn baru ya.. wah, byk tu..majuk tu yg pelik.kih2

    ReplyDelete
  3. ehh...salah2..bkn jd org kuat mrjok laa..hihi

    ReplyDelete
  4. happy new year larling.. apapun, semoga apa yg diazamkan terlaksana.. insyaAllah... amin!

    ReplyDelete
  5. thanks dear.amin..slmt thun baru...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.