Monday, 24 September 2012

Berubah . .

semua seperti dah dirancang..dalam sehari dia bawa aku ke tempat yang paling aku suka dan tempat yang buat aku gembira disisi dia...

tempat yg buat aku happy sgt :seremban 2..
sebab aku suka tgk ikan n wonderpet :(


mase nih kita org tunggu kedai burger bukak
Dia tahu aku suka burger...

Kenapa semua nih terjadi????semua berlaku dengan pantas...mungkin aku tidak menyedarinya bahawa dia ingin PERGI!!!dia layan aku dengan baik sangat,dia bahagia masa tu...tapi mungkin dia ingin aku bahagia & gembira ada disisi dia...tapi kenapa semua berubah sekelip mata...???YA ALLAH,aku tak kuat...mungkin aku tak berhak berada disisi dia...hampir sebulan dia pergi..aku tak kuat...


Thursday, 20 September 2012

Buat Seorang Kekasih

Oh sepi terasa
Setelah cinta pudar di hati
Tak mungkin dapat ku melupakan
Kerana dialah kekasihku

Dan di saat ini
Ku masih terus menyintaimu
Melupaimu tak mungkin ku mampu
Terdengar suaramu memanggilku

Dahulu kita sungguh mesranya
Bergurau senda saling menyayang
Kita berjanji bersumpah setia
Hingga ke akhir hayat ingin bersama

Kita merancang, Tuhan menentukan
Tiba masanya, kau pergi… tak kembali

Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu
Siang malam sepi kurasa
Aku rindu kemesraanmu

Ku terkilan hajat tak sampai
Kasih putus di tengah jalan
Tinggal aku keseorangan
Tiada lagi gurau sendamu

Thursday, 6 September 2012

Lepaskan~~

aku jadi tak tentu arah,makan minum semua tak terjaga..ditimpa pula dengan demam seminggu tak hilang-hilang lagi..memang dah ketentuan aku agaknya.Aku kena juga lepaskan semua antara aku dan DIA..mungkin ini takdir kita,aku akan cuba lepaskan semua...segala kenangan kita tak kan pernah aku lupa sayang...

sayang ingat lagi???

time raya 2011..ingt lg tak syg?
terlalu banyak sangat kenangan kita,sampai aku jadi tak tentu arah..YA ALLAH,kau berikan lah petunjuk kepada hambamu ini,..sesungguhnya aku tidak kuat hadapi semua ini..tak sanggup nak hadapi perpisahan ini.hamba mu ini tahu perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik...di mulut kata lain,di hati siapa tahu..bertapa aku merintih dan menangis saat ini...kau tinggalkan ku tanpa pesan,tanpa sebarang kata dan aku tidak mengetahui apa kesalahanku...