Friday, 24 August 2012

Raya lagi 2012!!

Rasanya belum terlambat lagi nak ucapkan kan..btw Selamat Hari raya Aidilfitri semua...segala salah dan silap harap dimaafkan..nak cerita lebih-lebih pun tak taw sebab tahun nih saya raya dengan biasa-biasa saja...saya bersyukur dapat menyambut hari raya dengannya and family tercinta walaupun tak semeriah dulu...thanks sayang walaupun kita tak dapat beraya bersama.Teringat masa raya 2011 time saya datang rumah awak...tuhlah yang buat saya gembira sekali.Baju raya kita sama masa tuh kann awak??so sweet orang kata kan.tapi tuh tahun lepas...hermm tak apalah,saya still gembira sebab awak ada lagi disisi saya walaupun awak tak macam dulu lagi..thanks awak sebab pernah bahagiakan saya dulu..saya harapkan awak yang dulu yang manja,bertolak ansur dengan saya,pujuk saya bila saya merajuk...maafkan saya awak.

seronok time nih..tapi dulu.

teringat masa saya nak jatuh,awak sambut saya masa saya jatuh dekat rumah awak...sebaknya bila ingat balik...kuatkan hatimu AMIRAH..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.