Wednesday, 9 May 2012

Result pulak..aduhhh

haiii..assalamualaikum,selepas exam final risau fikirkan result pulak..aduhh,benci perasaan nih.tapi nak buat macam mana.setiap ujian mesti ada keputusannya...hermmmmmm belum habis exam lagi lecture STATISTIC kesayanganku  telah mengatakan dengan muka yang kurang ceria bahawa 2ORANG GAGAL!!!!apa tuhh...aduhhh,telah menimbulkan lagi kegusaran saat-saat aku hendak menjawab last paper...dua hari yang lepas pula,lecture STRUCTURE ANALYSIS dengan rasa bangganya post dekat wall kami yang 9ORANG GAGAL!!lecture aku cepatnya tanda....aduhhh tak puas lagi nak nikmati cuti.Cuti hanya sementara..hermmm disambung pula dengan kelas BI nanti...haiii..setiap malam tidurku tak lena,mandi pun tak basah memikirkan result yang akan keluar nanti...macammana lah result aku nanti..cukupkah usaha aku untuk semua subjek tu??aku hanya mampu tawakal sahaja...segala usaha,aku telah usahakannya...Semoga apa yang telah aku usahakan setimpal dengan result aku nanti...Ya Allah,sesungguhnya kau lagi Maha Pemberi lagi Maha Pemurah, kau berikanlah aku sedikit kejayaan atas segala usaha yang aku telah usahakan...sesungguhnya aku ingin menghadiahkan kejayaan ini kepada orang tua ku yang telah berpenat lelah untuk membesarkan ku sejak kecil lagi.aku ingin menggembirakan kedua ibu bapaku atas kejayaanku....AMIN...

3 comments:

  1. bdoa byk2. moge2 lulus cmerlang :)

    ReplyDelete
  2. insyallah..doa tuh selalu tak pernah tinggal..

    ReplyDelete
  3. Goodluck for semester 5 pulak okay! :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.