Monday, 16 January 2012

tahun 2012..??

hai semua...assalamualaikum...
sedar-sedar dah masuk tahun 2012...dah 16hari berlalu...hahaha boleh tak sedar aku nih..huhu lepas je makan tengahari tadi aku borak-borak lah dengan member...semua cerita pasal kahwin.whats that???hahah KAHWIN???Aku tak pernah terfikir pun pasal tu...mana taknya,cita-cita aku tak gapai lagi..sekurang-kurangnya degree da memang kena ada dalam tangan aku,kereta sendiri,pekerjaan tetap...huh pasal kahwin tu aku kena tggu buah hati aku la..yela,masuk 2012 umur da 20tahun...macam tak percaya je dah masuk alam 20-an beb...hahha tak apalah,pasal kahwin aku da tolak ke tepi awal2 k...sampai seru nanti,adalah...tapi aku nak tggu sayang saya lah...hahahaha oklah..heeee

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.