Monday, 5 December 2011

Ulangtahun temok saya ke-19..

assalamualaikum semua....
nak tahu siapa temok saya tuu.....jeng,jeng,jeng....hahah
hehe ni laa temok saya..




haha...hari ni hari 5/12/2011 ulangtahun kelahiran nya yang ke-19..dah tua dah dia.hahahha aku just sempat buatkan dia kek coklat..huhu,nyum2..seronok bila tengok dia suka makan kek yang aku buatkan...hehehe
tak lama lagi turn aku pula...meh kita tengok pic dia jom...hahhaa masa aku hangout gan dia petang tadi...

lebih kurang macam ni la kek yang aku buatkan khas utk dia
kek coklat kukus...



kami 'MATA BULAT'..hehhe



4 comments:

  1. cedapnye kek dy. na siket bole ? hehe

    ReplyDelete
  2. amboii...comey lah depa duaa.. =)

    ReplyDelete
  3. nana kec!k: hehehe,lau nak kita watkan tok awk..huhu

    ReplyDelete
  4. aqmalazmi : ang pun ape kurangnya mal...huhu tq..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.