Saturday, 10 September 2011

Dosa kah ia??

ermmmm..sedih aku bila ingatkan balik hal semalam..semalam seharian aku beraya kulim-kuala kangsar-kulim-baling-sg.petani-kulim.erm dalam perjalanan ke baling aku ternampak kucing dekat tengah jalan...rasa nak menitik air mata nih bila fikirkan kelakuan manusia yang tak berhati perut nih..
bertapa kesian akan kawannya,sanggup pergi tengok keadaan kawannya...
ni la perbuatan manusia yang melanggar kucing..
banyak yang berlaku sekarang ni..lagi2 yang aku tahu sekarang ramai buang kucing dekat tengah jalan.manusia sekarang ni dah tak ada hati ke??belas kasihan dekat binatang...sedih aku bila fikirkan.aku kalau boleh nak kutip semua kucing yang ada kat tepi jalan tu..tak sanggup nak lihat macam ni lagi.sedih....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.