Friday, 16 September 2011

mood raya lagi....

huuuuuuh,masih dalam mood raya lagi an..hehe,rumah terbuka sana-sini,kenyang dibuatnya.Alhamdulillah....huhu raya ke-3 beraya di rumah si dia..seronok sangat taw,..hehe..


baju raya tahun ni warna biru tercois...haha baju ni abah si-dia yang hadiahkan.seronok taw.hehe
lepas aku balik je kulim,aku girls kelas aku g konvoi....jauh taw,seronok jalan-jalan pergi beraya KULIM-KUALA KANGSAR-KULIM-BALING-SG.PETANI-KULIM...

Destinasi 1st rumah nazira..kami SERBU!!!!




Rumah dyna...kami SERBU JUGAK!!

Nih open house kelas aku..DKA3A..haha dalam jabatan awam kami no.3 tu..

Saturday, 10 September 2011

Dosa kah ia??

ermmmm..sedih aku bila ingatkan balik hal semalam..semalam seharian aku beraya kulim-kuala kangsar-kulim-baling-sg.petani-kulim.erm dalam perjalanan ke baling aku ternampak kucing dekat tengah jalan...rasa nak menitik air mata nih bila fikirkan kelakuan manusia yang tak berhati perut nih..
bertapa kesian akan kawannya,sanggup pergi tengok keadaan kawannya...
ni la perbuatan manusia yang melanggar kucing..
banyak yang berlaku sekarang ni..lagi2 yang aku tahu sekarang ramai buang kucing dekat tengah jalan.manusia sekarang ni dah tak ada hati ke??belas kasihan dekat binatang...sedih aku bila fikirkan.aku kalau boleh nak kutip semua kucing yang ada kat tepi jalan tu..tak sanggup nak lihat macam ni lagi.sedih....