Wednesday, 6 July 2011

sunyi malam ni...

arrggggggggggggghhhhhh...malam ni aku tinggal berdua je dengan hanim.bosan tu tak payah cakap la kan..kawan2 aku yang lain semua balik rumah masing2.kalau aku tahu lah daftar semalam macam tu,aku tak payah susah2 datang kulim ni awal2..huh bengang pun ada juga bila difikirkan.yela,mana tak nya aku datang2,lecture suruh balik.huh....menyirap juga laa masa tu.nih semua dah balik,aku yang jadi mati kutu dekat rumah ni.huh,untung la depa rumah dekat2.aku jelah rumah hujung alam.haha asal tiba2 aku cakap kedah ni....??
haaa ni lagi 1 virus,hahah dah bercampur dengan budak utara,terus terikut cakap depa..hahaha tapi tak apalah,negeri sembilan tetap dihati...hahaha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.