Monday, 4 July 2011

nak sedih ke happy??

huh...esok aku dah mula daftar dah.tak tahu lah apa yang ptut aku rasa sekarang..huhu esok jumpe lagi budak2 kelas aku,cepat je dah sem3...haha rindu korang lah DKA3A.huhu nak kata happy pun tak sangat..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dalam kebingungan.teringat pula kat si dia Mohd Shahazami.rindunya.....haha dia banyak bagi ingatan supaya aku pandai2 jaga diri dekat sini.dia dah jauh dari aku,so tak dapat nak jaga aku..huh tak apa...haha remember your advise syg...love you,muwahhhhhhhh...

miss your smile baby...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.