Tuesday, 19 July 2011

minta2 semua ok..!!

assalamualaikum semua...
huh..hati aku dah berbelah bagi sekarang..yela kan nak memilih sama ada nak pergi pangkor ke nak balik negeri sembilan..??kalau aku balik n9,aku boleh sambut puasa dengan orang tersayang.kalau aku pergi rombongan pangkor,aku pergi dengan budak2 kelas...huh aku sudah buntu sekarang.


huh..kalau aku balik n9 kan,aku ada masalah pulak dengan kelas.aku ade kelas la hari ahad.puasa pulak hari isnin.aku nak direct cuti sampai hari isnin.huh....kalau aku pergi pangkor,hari sabtu aku dah ada dekat kulim.aku nak buat apa kan,mesti bosan nanti..kalau aku balik n9,boleh juga aku jumpa mak abah...nanti kalau budak2 rumah aku masing2 balik rumah,tinggal la aku sorang..sedih je,sambot puasa sorang2.yelah kan,rumah family aku jauh...tak macam diowang,dekat je.sekangkang kera laa katakan.herm..rindu mak abah...

2 comments:

  1. na buat macam mane , orang jaoh kann . . :)

    ReplyDelete
  2. huh..cdiy pon ade kdang2..sbar jela.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.