Thursday, 14 July 2011

aku suka !!

assalamualaikum semua...
huh,lama tak entry blog,yela kan sebab sibuk sikit gan minggu pertama kelas..agak susah sikit nak membiasakan diri dengan bangun awal,kene ready pergi kelas,lepas tu dengan jadual kelasku yang padat..huh poning pale den nih haa duk memikir,apalah macam orang tua je duk pikir2 kan..haha
Haa..apa yang aku suka sangat lah kan,dalam minggu pertama nih kelas yang paling aku suka ialah kelas QUANTITY MEASUREMENT,MATHEMATIC ENGINEERING 3 & GEOTECHNIC...huh nak taw tak yang lecture quantity aku tuh dah macam profesor dah taw...haha,tapi memang seronok lah dia ajar,faham sangat2..aku harapkan aku sentiasa ada semangat nak belajar bila lecture aku nih masuk kelas nanti...



semakin lama aku belajar dekat politeknik ni,banyak benda yang aku dah tahu...sekarang aku lebih semangat bila belajar tentang subjek awam..walaupun susah aku akan cuba juga.aku betul2 minat dalam bidang ni.so,aku kena lah usaha untuk diri aku..

2 comments:

  1. Hikhik.. tanamkan niat di hati untuk berusaha dan lebih berusaha!! Semoga berjaya okay!

    ReplyDelete
  2. insyallah..huh ok2.hehe mceh ea.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.