Friday, 29 July 2011

aku rasa terpinggir...

kalau aku ada buat salah dgn korang,aku minta maaf banyak2...tapi jgn lah pinggirkan aku macam ni.aku tak tahu lah apa salah aku kan.kalau aku ada buat salah,aku minta maaf laa..aku sedih sgt korang wat macam ni..aku terasa.kalau korang dah tak nak kawan dengan aku lagi,aku akan cuba jauh dari korang k.aku tahu korang benci dekat aku.tak apalah,aku terima...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.