Friday, 29 July 2011

aku rasa terpinggir...

kalau aku ada buat salah dgn korang,aku minta maaf banyak2...tapi jgn lah pinggirkan aku macam ni.aku tak tahu lah apa salah aku kan.kalau aku ada buat salah,aku minta maaf laa..aku sedih sgt korang wat macam ni..aku terasa.kalau korang dah tak nak kawan dengan aku lagi,aku akan cuba jauh dari korang k.aku tahu korang benci dekat aku.tak apalah,aku terima...

Tuesday, 19 July 2011

minta2 semua ok..!!

assalamualaikum semua...
huh..hati aku dah berbelah bagi sekarang..yela kan nak memilih sama ada nak pergi pangkor ke nak balik negeri sembilan..??kalau aku balik n9,aku boleh sambut puasa dengan orang tersayang.kalau aku pergi rombongan pangkor,aku pergi dengan budak2 kelas...huh aku sudah buntu sekarang.


huh..kalau aku balik n9 kan,aku ada masalah pulak dengan kelas.aku ade kelas la hari ahad.puasa pulak hari isnin.aku nak direct cuti sampai hari isnin.huh....kalau aku pergi pangkor,hari sabtu aku dah ada dekat kulim.aku nak buat apa kan,mesti bosan nanti..kalau aku balik n9,boleh juga aku jumpa mak abah...nanti kalau budak2 rumah aku masing2 balik rumah,tinggal la aku sorang..sedih je,sambot puasa sorang2.yelah kan,rumah family aku jauh...tak macam diowang,dekat je.sekangkang kera laa katakan.herm..rindu mak abah...

Thursday, 14 July 2011

aku suka !!

assalamualaikum semua...
huh,lama tak entry blog,yela kan sebab sibuk sikit gan minggu pertama kelas..agak susah sikit nak membiasakan diri dengan bangun awal,kene ready pergi kelas,lepas tu dengan jadual kelasku yang padat..huh poning pale den nih haa duk memikir,apalah macam orang tua je duk pikir2 kan..haha
Haa..apa yang aku suka sangat lah kan,dalam minggu pertama nih kelas yang paling aku suka ialah kelas QUANTITY MEASUREMENT,MATHEMATIC ENGINEERING 3 & GEOTECHNIC...huh nak taw tak yang lecture quantity aku tuh dah macam profesor dah taw...haha,tapi memang seronok lah dia ajar,faham sangat2..aku harapkan aku sentiasa ada semangat nak belajar bila lecture aku nih masuk kelas nanti...



semakin lama aku belajar dekat politeknik ni,banyak benda yang aku dah tahu...sekarang aku lebih semangat bila belajar tentang subjek awam..walaupun susah aku akan cuba juga.aku betul2 minat dalam bidang ni.so,aku kena lah usaha untuk diri aku..

Wednesday, 6 July 2011

sunyi malam ni...

arrggggggggggggghhhhhh...malam ni aku tinggal berdua je dengan hanim.bosan tu tak payah cakap la kan..kawan2 aku yang lain semua balik rumah masing2.kalau aku tahu lah daftar semalam macam tu,aku tak payah susah2 datang kulim ni awal2..huh bengang pun ada juga bila difikirkan.yela,mana tak nya aku datang2,lecture suruh balik.huh....menyirap juga laa masa tu.nih semua dah balik,aku yang jadi mati kutu dekat rumah ni.huh,untung la depa rumah dekat2.aku jelah rumah hujung alam.haha asal tiba2 aku cakap kedah ni....??
haaa ni lagi 1 virus,hahah dah bercampur dengan budak utara,terus terikut cakap depa..hahaha tapi tak apalah,negeri sembilan tetap dihati...hahaha

Monday, 4 July 2011

nak sedih ke happy??

huh...esok aku dah mula daftar dah.tak tahu lah apa yang ptut aku rasa sekarang..huhu esok jumpe lagi budak2 kelas aku,cepat je dah sem3...haha rindu korang lah DKA3A.huhu nak kata happy pun tak sangat..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dalam kebingungan.teringat pula kat si dia Mohd Shahazami.rindunya.....haha dia banyak bagi ingatan supaya aku pandai2 jaga diri dekat sini.dia dah jauh dari aku,so tak dapat nak jaga aku..huh tak apa...haha remember your advise syg...love you,muwahhhhhhhh...

miss your smile baby...