Saturday, 25 June 2011

sepetang sijiwang...

haa....kita layan lirik jiwang2 ye ptg2 nih..huh




Setiap nafas yang dihembus olehku,setiap degupan jantungku,aku selalu memikirkanmu tanpa memikirkan diriku
dalam sedar aku dibuai angan,dalam tidur dan khayalan,aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang,barulah terasa ku bernyawa
Kasihku,bertapa aku amat mencintai kamu,kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala driku penuh ketakutan dengan badai kehidupan aku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia asal masih adanya kamu..

2 comments:

  1. wohoooooooooooooo !
    junior yg jiwang !
    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. eleh,senior nih...bru nak taw ker...huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.