Thursday, 23 June 2011

nape aku cepat terasa...??

huh,hari ni nak tulis entry ni plak...tentang aku yang aku sendiri tak tahu.kenapa ye aku ni cepat sangat terasa???i mean touching...huh,aku dari sekolah menengah lagi budak2 yang kenal aku lagi2 classmate aku gelarkan aku budak kuat touching...huh,tapi nape aku cepat sgt terasa???aku ni suka pendam dalam hati ke....herm,kadang2 aku sendiri pun tak faham perangai aku.mungkin hati aku lembut sangat dan sampai 1 masa tu,org ckap dengan aku,tiba2 aku menangis...huh,aku tak boleh nak kawal perasaan aku,lagi2 kalau perkara tu aku dah simpan lama dalam hati....Allah je yang tahu,bertapa pilu hati aku..

6 comments:

  1. tu lah..asyik touching jee ! haha

    ReplyDelete
  2. bia la...nak wat cm ner...cpt sgt trase taw.so,jga2 lah perkataan kamoo yeah.

    ReplyDelete
  3. hurm . tue la . touching nie . hehe . .

    ReplyDelete
  4. hahah . same laa , dulu tu asyek nanges je . tapi sekarang kurang siket sebab orang da bese bekasar nan aku . haha

    ReplyDelete
  5. btw , singgah singah la blog aku .. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.