Sunday, 19 June 2011

aku nih kecik lagi ke??

aku umur nak msok 19thun dah,tapi abg aku layan aku mcm bdak kecik je..aku stay lagi di konkong oleh abg aku...herm,tak kan lah smpai besar,aku dah nak kawin nanti abg aku nk kongkong aku lagi...


sampai bila lah aku cam ni,masih dikongkong dgn abg aku sendiri...
aku bkan buat apa,aku dah besar dan boleh fikir benda baik atau buruk,
tak apa lah,mungkin abg aku ada sebab dia buat mcm tu..
aku bukan mcm orang lain...

3 comments:

  1. abg hg ade sebab musabab la tu..
    chill yaa

    ReplyDelete
  2. relax sudah.. biasalah.. takut berlaku apa kat adik2.. :D

    ReplyDelete
  3. tapi sampai bila kan...hurm

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.