Tuesday, 28 June 2011

aku dah ready ker..??


huh...aku da ready ke??agak2 ready pe ek..ready nak kahwin ke??hahha jgn pk jauh2 okey...hehehe 5/7/11 aku dah kne daftar untuk sem3...huh,rasa cepat je aku dah sem3.aku dah la tak prepare pape pun tuk balik sana..hari jumaat ni aku dah gerak balik kg dekat Manjung,Perak..rasa berat je na tinggal an PD nih..haha,jelez la bab ada poli lain dftar lambat..tak palah,kali ni untuk sem3 nih banyak betul harapan n azam aku...hehe aku nak naikkan pointer aku yang tak seberapa tu.huh aku kene rajin2 la belajar an..macam tak percaya je lagi berapa hari lagi aku nak balik kulim...adakah aku bermimpi??i want back to yesterday...haha,aku akan cuba wat yang terbaik tuk sem3 ni dan sem-sem yang akan datang jgk..korang pun sama taw,belajar rajin2...hahaha

2 comments:

  1. terpakse lah buatbuat ready . . haha .*ta follow pun aku kann . . sedeh . sobsob

    ReplyDelete
  2. yunk,ak da follow da bby...huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Komen Anda.
1 Komen anda amat bermakna.